Вібродвигуни
Вібратори являють собою електродвигун з встановленими на кінцях вала ротора дебалансами. Дебалансы, обертаючись з валом ротора, створюють відцентрової (змушують) силу. Статор електродвигуна вбудований в алюмінієву станину. Вал ротора спирається на підшипники, вмонтовані в підшипникові щити. Для співвісного монтажу статора і ротора в підшипникових щитах і станині виконані кільцеві центрирующие проточки. Кінці вала ротора з дебалансами закриті кришками. Дебалансы, встановлені ближче до електродвигуна, мають шпонкові з'єднання з валом ротора.
Дебалансы, розташовані ближче до кінця вала, є поворотними щодо валу. Регулювання здійснюється шляхом зміни взаємного розташування дебалансов на обох кінцях.
Ставлячи дебалансы в різні положення (якщо пояснити грубо) можна домогтися більш дрібної або великої вібрації. Для чого це потрібно? Чим слабкіше вібрація тим меншу вагу може потрясти вибродвигатель , ну і навпаки , але треба враховувати потужність двигуна, його статичний момент, і вага вибрируемой частини. Ідеальна амплітуда коливань вібростолу для виробництва тротуарної плитки становить 0.5-0.7 міліметрів!!